Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Stils


Ar SIA Rīgas meži daļas Mežaparks dārznieci Inesi Pētersoni sarunājās Elga Zēģele

Biroja dzīvās būtnes – telpaugi

Apmēram pirms 300 gadiem no tālām zemēm Eiropā nonāca pirmie istabas augi. Toreiz tie bija tikpat vērtīgi un reti kā zelts un sāls. Šodien pie telpaugiem interjerā mēs esam pieraduši, taču tas nemazina to nozīmi mūsu apkārtējā telpā. Telpaugi birojam piešķir mājīgumu, eleganci un stilu. Bez tam birojā esošie augi sniedz cilvēkam atslodzi un atbrīvo no stresa. Vajag tikai nedaudz piedomāt pie telpaugu izvēles un izvietojuma telpā, protams, neaizmirstot tos aprūpēt. Un pat augu aprūpēšana nāk cilvēkam par labu. Par telpaugu labajām īpašībām stāsta SIA Rīgas meži daļas Mežaparks dārzniece Inese Pētersone.

Ar Diānas Zalānes projektu biroja vadītāju, arhitekti Diānu Zalāni, sarunājās Līga Šaplaka

Ēkas fasāde – pakalpojuma sniedzēja tēls

Mēs katrs ar savu ārējo izskatu radām citos priekšstatu par sevi. Vai tas atbilst tam kādi patiešām esam, vai gribam sevi parādīt citādu, tas atkarīgs no mums pašiem. Ne visai labi ir, ja tā notiek ar ēkām. Skatoties uz fasādi, ikvienam ir jāsaprot, kas ēkā notiek un kam tā ir paredzēta. Bet ir gadījumi, kad arī ēkas fasāde maldina. Tuvojoties ēkai, nav skaidrs, kā tai piebraukt un pa kurām durvīm tajā ieiet, stāsta arhitekte Diāna Zalāne.

Ar interjera dizaineri Karīnu Kēbergu sarunājās Līga Šaplaka

Visu var pasniegt gaumīgi

Biroji var būt tikpat dažādi kā to īpašnieki un darbinieki. Galvenais, lai biroja vide būtu atbilstoša biroja darbības veidam un darbinieku raksturam un palīdzētu viņu darba procesam. Ļoti dažādas sajūtas telpā var radīt ar krāsu, apgaismojumu un apdares materiālu faktūrām. Var spēlēties ar gaismām, veidojot intīmu, gaišu vai pat operāciju zāles noskaņu, – stāsta interjera dizainere Karīna Kēberga.

Ar optikas studijas Lonija īpašnieci un optikas stila konsultanti Loniju Kossoviču sarunājās Līga Šaplaka

Mūsu acu ietērps - brilles

„Cilvēka seja daudz ko pasaka pati par sevi. Taču brilles ir mūsu acu ietērps. Tā ir cilvēka saskarsme ar pasauli un otru cilvēku. Ikdienā cilvēki parasti pērk brūnas un melnas brilles. Tomēr, ja mēs piedāvātu tikai tādas, tas mums pašiem nebūtu interesanti. Mūsu uzdevums ir arī izglītot pircēju un parādīt, kādi pasaules dizaineru darinājumi mums ir pieejami.” Tā par brillēm saka optikas studijas Lonija īpašniece Lonija Kossoviča. Viņas ģimenes uzsāktais nelielais bizness desmit gadu laikā izaudzis par lielāko optikas salonu tīklu Latvijā, tai pašā laikā saglabājot individuālu pieeju katram pircējam.

Ar Vladimiru Kuļikovu, pulksteņu un juvelierizstrādājumu salonu tīkla Laiks īpašnieku sarunājās Līga Šaplaka

Automašīna uz jūsu rokas

Kad tirgū parādījās mobilie telefoni, tie kļuva par nopietniem konkurentiem pulksteņiem, kuriem bija tikai viena funkcija – rādīt pareizu laiku. Neskatoties uz mobilo telefonu vērienīgo izplatību un nepārtraukto modernizāciju, pulksteņu bizness saviem īpašniekiem vēl arvien nes peļņu. Kā pulksteņiem izdodas palikt konkurētspējīgiem, neskatoties uz savas primārās funkcijas zaudēšanu? Par savu pulksteņu šodienas nozīmes redzējumu stāsta juvelierizstrādājumu un pulksteņu salonu Laiks īpašnieks Vladimirs Kuļikovs.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”