Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Katerina Zavgorodņaja

Katerina Zavgorodņaja, konsultante Organizācijas attīstības centrā Spring Valley

Autora raksti


Katerina Zavgorodņaja, konsultante Organizācijas attīstības centrā Spring Valley
Uzņēmuma attīstība. 01.06.2010.

Ceļš līdz ISO sertifikātam, jeb ko viens par otru domā klients un kvalitātes konsultants

Lai noskaidrotu, kā konsultācijas gaitā tiek radīts kopprodukts un ko viens par otru domā klients un konsultants, kā vērtē esošo situāciju kvalitātes biznesā sertifikācijas uzņēmumu un kvalitātes asociācijas pārstāvji, uz šiem un daudziem citiem jautājumiem Katerina Zavgorodņaja mēģināja rast atbildes savā pētījumā „Tiecoties pēc ISO sertifikāta: klienta un konsultanta skatu punkti uz kvalitātes vadības konsultācijas projekta norisi Latvijā”.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”