Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Zigmunds Zīberts

Zigmunds Zīberts

Autora raksti


Kristiāna Lapiņa, medicīnas zinātņu bakalaurs, pedagoģijas zinātņu maģistrs un Zigmunds Zīberts
Psiholoģija01.01.2013.

Patērētāja uzvedība. Pirkuma izvēles psiholoģiskie aspekti

Mēs nepārtraukti kaut ko izvēlamies. Viens no interesantākajiem aspektiem tirgus sistēmā kopumā ir psiholoģiskie aspekti, kuri ietekmē klientu (vai patērētāju) izvēli. Kāpēc tieši šīs kurpes? Kāpēc tieši šo pakalpojumu? Kāpēc pusdienot tieši šeit un nevis citur? Galu galā - kāpēc uzticēties kaut kam vienam un noraidīt ko citu? Tie ir jautājumi, kas nodarbina uzņēmējus, domājot par patērētāju uzvedību.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”