Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Mārtiņš Veide

Mārtiņš Veide, psiholoģijas zinātņu doktors un augstskolu pasniedzējs

Autora raksti


Mārtiņš Veide, psiholoģijas zinātņu doktors un augstskolu pasniedzējs
Reklāmas psiholoģija01.10.2011.

Reklāma un mūsu vērtības

Reklāmas darbības iespējas un mērķi ikdienā tiek izprasti samērā atšķirīgi. Tomēr allaž saglabājas uzskatāma saistība starp reklamēšanu un vērtēšanu. Faktiski reklāma no informēšanas arī ar to atšķiras, ka tā satur vērtējumu. Pie tam – pozitīvu. Tā ne tikai vienkārši informē, bet arī slavē. Tas, kas tiek slavēts, var būt jebkas: cilvēks, produkts, kāda institūcija, ideja...

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”