Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Aiga Veckalne

Aiga Veckalne, valodu uzņēmuma Skrivanek Group ārzemju nodaļu vadītāja

Autora raksti


Aiga Veckalne, valodu uzņēmuma Skrivanek Group ārzemju nodaļu vadītāja
Biznesa rokasgrāmata01.11.2011.

Sniegt roku vai apkampt?

Teicienu „think globally act locally” (domā globāli, rīkojies lokāli!) var saprast dažādi – gan tā, ka mūsdienu globālā pasaules uztvere un kontakti palīdz labāk un sekmīgāk darboties vietējā tirgū, gan arī tā, ka, ienirstot globālajā biznesa okeānā, nedrīkst aizmirst par atsevišķu valstu mentalitāti, kultūru un tradīcijām un ka pirms tikšanās ar sadarbības partneriem ir jāsagatavojas, iegūstot informāciju par vietējām paražām, komunikācijas veidu un biznesa ieradumiem, šādi izvairoties no nevajadzīgiem pārpratumiem.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”