Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Ilze Reinika

Ilze Reinika SEB bankas sabiedrisko attiecību speciāliste

Autora raksti


Ilze Reinika SEB bankas sabiedrisko attiecību speciāliste
Organizācijas attīstība01.10.2008.

Reputācija un vērtības – sinonīmi, saskaitāmie vai savstarpēji saistīti lielumi?

Iegādājoties preci vai pakalpojumu, pircējs vēlas saņemt ne tikai to, par ko maksā, bet arī pievienoto vērtību – būt lepns, ka arī viņam ir jaunākās, labākās bankas norēķinu karte, citiem vārdiem sakot, sajust pozitīvas emocijas. Reputācija var palīdzēt klientam izvēlēties dārgāko preci starp vairākiem līdzvērtīgiem pirkumiem. Tāpat reputācija ir palīgs krīzes situācijā klientu noturēšanā, jo uzņēmumam ar pozitīvu reputāciju kļūdas tiek piedotas nedaudz vieglāk.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”