Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Tamāra Radionova

Tamāra Radionova, biznesa konsultante

Autora raksti


Tamāra Radionova, biznesa konsultante
Mārketings01.11.2013.

Degustācija kā paņēmiens preces virzīšanai tirgū paslēpušās problēmas un eleganti risinājumi

Degustācija veikalā. Varētu likties - vai var būt vēl vienkāršāks un labāks veids, kā parādīt pircējiem savu preci, kuras labā garša jau runā pati par sevi? Izrādās, ka viss nav tik vienkārši. Bet arī sarežģīti ne. Degustāciju var sabojāt pavisam vienkāršas lietas. Tomēr pietiek ar dažiem tikpat vienkāršiem paņēmieniem, lai degustāciju paceltu jaunā līmenī.

Tamāra Radionova, biznesa konsultante
Mārketings01.01.2013.

Kā efektīvi izmantot kuponus?

Šai rakstā mēs apskatīsim pašu vienkāršāko un lētāko reklāmas veidu – kuponus. Kupons – tas ir tāds mazs papīrītis, kas apsola klientam kaut kādus papildus bonusus un izdevīgas lietas, pie kurām netikt, ja klientam nav šī mazā papīrīša. Kupona uzdevums ir ievilināt klientu tieši jūsu veikalā (kafejnīcā, puķu kioskā, restorānā, autosalonā, mēbeļu veikalā…) Jūs varat izmantot reklāmas kuponus neatkarīgi no tā, vai jūsu firma tirgojas ar dārgiem auto, lidmašīnām vai vienkārši ar pīrādziņiem.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”