Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Marina Pavlova

Marina Pavlova, personālvadības un mārketinga risinājumu kompānijas Signus valdes locekle sadarbībā ar Organizācijas attīstības centru Spring Valley

Autora raksti


Marina Pavlova, personālvadības un mārketinga risinājumu kompānijas Signus valdes locekle sadarbībā ar Organizācijas attīstības centru Spring Valley
Organizāciju attīstība01.08.2010.

Procesa konsultācijas*: kam, kad un kāpēc

Šī raksta mērķis nav pierādīt, ka procesa konsultācijas ir labākā vai par citām pārāka pieeja. Drīzāk vēlos aicināt uz pārdomām par atšķirīgām pieejām konsultāciju projektos, kuras izvēlas gan paši konsultanti, gan viņu klienti. Domāju, ka abām pusēm ir svarīgi apzināties gan riskus, gan priekšrocības, ko sniedz katrs sadarbības modelis, lai izvēlētos savai organizācijai un konkrētai situācijai atbilstošāko. Tā kā strādāju vadības konsultāciju jomā, jāpiebilst, ka manas pārdomas un piemēri balstās uz šo nozari, taču pieņemu, ka līdzīgas dilemmas var būt aktuālas arī citos konsultāciju tirgus segmentos.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”