Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Ansis Paeglītis

Ansis Paeglītis, arhitekts

Autora raksti


Ansis Paeglītis, arhitekts
Stils01.02.2010.

Vides kvalitāte ilgtermiņā

Arhitektūras loma ir daudz lielāka nekā tikai ēkas vizuālā tēla vai utilitāras telpas radīšana, būtībā tā ir kaut kas pilnīgi pretējs. Ēka ir tikai tās fizisks iemiesojums, bet arhitektūra ir doma un ideja, kas to veido. Attiecības, kādas tiek veidotas starp dažādām telpām, kāds ir ceļš no vienas uz otru, kā tās attiecas pret vidi, ir instrumenti, ar ko arhitekts veido telpu. Šajā procesā apzināti tiek attēlotas arī sabiedrības attiecības telpiskā formā. Tas ir veids, kādā mēs redzam pasauli, kā izprotam tās eksistēšanu, kā mēs izturamies viens pret otru.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”