Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Māris Millers

Māris Millers, vadības pakalpojumu un konsultāciju uzņēmuma SIA MM Studija īpašnieks, pasniedzējs

Autora raksti


Māris Millers, vadības pakalpojumu un konsultāciju uzņēmuma SIA MM Studija īpašnieks, pasniedzējs
Vadība01.11.2013.

Kur meklēt pareizās atbildes?

Šajā rakstā parādīti četri skatījumi par to, kur un kā meklēt informāciju un kā to izvērtēt, lai pieņemtu lēmumus biznesā. Pirmais skatījums ir runāšana ar cilvēkiem – potenciālajiem klientiem, partneriem un ekspertiem. Tālāk uzmanība pievērsta informācijas meklēšanai elektroniskajos informācijas avotos. Trešais skatījums runā par pētījumiem laboratorijās, prototipu veidošanu un praktiskām izpētes darbībām. Noslēgumā apskatīta uzticēšanās savai intuīcijai un pieredzei. Raksts nepretendē uz akadēmisku precizitāti. Tas balstās uz autora personīgo pieredzi un viedokļiem, kas iegūti no dažādos projektos un dzīves situācijās satiktiem cilvēkiem.

Māris Millers, vadības pakalpojumu un konsultāciju uzņēmuma SIA MM Studija īpašnieks, pasniedzējs
Vadība14.06.2013.

Uzņēmums, kurā ir prieks strādāt!

Vai atceraties savu pirmo darbadienu? Prieks un satraukums, ierodoties jaunā kolektīvā, draudzīgie un izpalīdzīgie kolēģi, vēl nesaprotamā valoda un neskaidrie darba pienākumi. Cēli mērķi, lieli izaicinājumi. Un ja par to visu vēl arī algu maksā...

Māris Millers Uzņēmējs, SIA Komercizglītības centrs pasniedzējs-konsultants
Organizāciju attīstība01.06.2009.

Stratēģija nelielam uzņēmumam – vai neiespējamā misija?

Tāpat kā dabā un kalendārā mainās gadalaiki, arī uzņēmumiem ir savi gadalaiki. Katrā biznesā tie gan ir atšķirīgi. Vieniem vasara ir karstākais darba laiks, citiem tā ir klusā sezona. Vieni vai pusgadu gatavojas Ziemassvētkiem, citiem ap šo laiku iestājas miers un padarīta darba sajūta, kad var nodoties nelielam atpūtas brīdim. Arī biznesa plānošanā mēdz būt savi cikli. Uzņēmumiem, kas savu biznesu piesaista gada mērķiem un gada budžetam, ziemas spelgonī tiek apstiprināti uzdevumi un resursi, bet gada vidus ir laiks, kad var pārdomāt gan to, kas ir paveikts, un sākt arī domāt par gaidāmajiem mērķiem un izaicinājumiem.

Māris Millers, uzņēmējs, SIA „Komercizglītības centrs” pasniedzējs-konsultants
VADĪBA01.02.2009.

Krīze atnākusi, vai tāpēc krist panikā?

2009. gada sākumā vārdam „Krīze” ir īpaša nozīme un skanējums – tas pat varētu būt viens no biežāk lietotajiem terminiem publiskajā telpā. Vēl Latvijā un plašajā pasaulē runā par „Ekonomisko lejupslīdi”, piemin „Recesiju”, atceras Amerikas „Lielo depresiju”, runā par uzņēmumu „Maksātnespēju”, „Bankrotiem” un „Bezdarbu”. Un masu mēdijos vēl tikai turpinās diskusijas par to vai visas šīs nepatikšanas ir jau sasniegušas savu kulmināciju, vai ir tikai savā sākumā. Tāpēc, protams, tiek pārrunātas iespējas un risinājumi, kā pasargāt sevi, uzņēmumus, darbiniekus un iedzīvotājus no krīzes. Patiesi, šis jautājums ir aktuāls ikvienam uzņēmējam, vadītājam un speciālistam, aktīvam cilvēkam.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”