Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Maira Leščevica

Dr.oec Maira Leščevica, Vidzemes augstskolas Biznesa vadības docente

Autora raksti


Dr.oec Maira Leščevica, Vidzemes augstskolas Biznesa vadības docente
Pārdošana01.07.2011.

Attiecības uz mūžu!?...

Kāpēc mūsu klienti ir agresīvi, neapmierināti vai kaprīzi?... Atbilde ir vienkārša. Tikai ļoti retos izņēmuma gadījumos klients ir „profesionāls kašķa meklētājs”. Pārsvarā gadījumu klients ir kļuvis neapmierināts mūsu vai mūsu amata brāļu ietekmē. Tātad mūsu pūliņu (vai drīzāk nepūliņu) dēļ...

Dr.oec Maira Leščevica Vidzemes augstskolas Biznesa vadības docente
Mārketings01.10.2008.

Arī lielveikalu klienti grib ATTIECĪBAS!...

Pārdevējs, pārdošana, klientu apkalpošana... pārdošanas apjomi, apgrozījuma palielināšana. Visi šie jēdzieni pēdējo 15 gadu laikā ir kļuvuši ļoti aktuāli.

Dr.oec Maira Leščevica Vidzemes augstskolas Biznesa vadības docente
Vadība01.08.2007.

Vadītāj, kā tev ar ‘higiēnu’?

Vispārpieņemts ir interesēties un diskutēt par to, kā motivēt darbiniekus labāk izpildīt darbus. Bet bieži piemirstas padomāt par pašiem vadītājiem. Par to, kā jūtas paši vadītāji. Vai viņi ir motivēti? Jo nav iespējams motivēt citus, ja iztrūkst personiskās motivācijas.

Dr.oec Maira Leščevica Vidzemes augstskolas Biznesa vadības docente
Pārdošana01.04.2007.

Attiecības uz mūžu!?...

Kāpēc mūsu klienti ir agresīvi, neapmierināti vai kaprīzi?... Atbilde ir vienkārša. Tikai ļoti retos izņēmuma gadījumos klients ir „profesionāls kašķa meklētājs”. Pārsvarā gadījumu klients ir kļuvis neapmierināts mūsu vai mūsu amata brāļu ietekmē. Tātad mūsu pūliņu (vai drīzāk nepūliņu) dēļ...

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”