Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Santa Līce-Krūze

Santa Līce-Krūze, SIA Saskarsmes skola sociālo prasmju un iemaņu trenere

Autora raksti


Santa Līce-Krūze, SIA Saskarsmes skola sociālo prasmju un iemaņu trenere
Personāla attīstība01.02.2010.

Darbs ar klientu iebildumiem

Šobrīd ir laika periods, kurā pārdevēji sāk patiešām pārdot. Vēl nesen uzņēmumos strādāja tādi pārdevēji, kas vairāk pildīja preču pienesēju, labākajā gadījumā, konsultanta lomu. Klienti paši uzmeklēja pārdevējus un izvēlējās, pasūtīja preces, un pārdevējiem visbiežāk atlika tikai reģistrēt pasūtījumus.

Santa Līce-Krūze Sociālās psiholoģijas maģistrs Apmācību vadītāja, konsultante
Uzņēmēja rokasgrāmata01.10.2008.

Pārdevēja apmācība – nepieciešamība

Tādu cilvēku, par kuriem mēdz teikt „viņš ir dzimis pārdevējs”, Latvijā ir ļoti maz. Tas ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc nepieciešamas apmācības un treniņi.

Santa Līce-Krūze Psiholoģijas zinātņu maģistrs Vadības zinātņu un mārketinga eksperte
Vadība01.10.2007.

Vadītāj, uzdod jautājumus!

Kāpēc mēs vienam cilvēkam uzticamies, bet otram nē? Kāpēc ar vienu organizāciju sadarbojamies, bet ar citu nē? Blakus daudziem citiem svarīgiem aspektiem viens būtisks rādītājs ir attieksme pret klientu jeb ārējā kultūras izpausme. Tā veidojas un izpaužas, balstoties uz organizācijas iekšējo kultūru.

Santa Līce-Krūze Psiholoģijas zinātņu maģistrs Vadības zinātņu un mārketinga eksperte
Vadītāja personība01.06.2007.

Kas ir kontroles lokuss?

Ikdienas sarunvalodā par vadītājiem var dzirdēt sakām, ka tas ir labs vadītājs, jo viņam ir iekšējais kontroles lokuss. Ko tas naozīmē? Vai kontroles lokuss nosaka vadītāja personību?

Santa Līce-Krūze Psiholoģijas zinātņu maģistrs Vadības zinātņu un mārketinga eksperte
Vadība01.02.2006.

Coaching- vadītāja instruments

Coaching ir tehnika, kas palīdz sasniegt izvirzītos mērķus un attīstīt savu potenciālu. Coachin - process, kurš virzīts uz mērķu sasniegšanu dažādās dzīves sfērās. Tā ir partnerattiecību tehnoloģija, sadarbība ar coch - pašam ar sevi, ar apkārtējo pasauli.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”