Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Arturs Kroplejs

Arturs Kroplejs (Arthur Cropley), psiholoģijas zinātņu profesors (Austrālija)

Autora raksti


Arturs Kroplejs (Arthur Cropley), psiholoģijas zinātņu profesors (Austrālija)
Marketings01.04.2009.

Kreativitāte biznesā

Agrīnā 21. gadsimta biznesa vidē inovācijas ir atslēga uz biznesa panākumiem. Viens no svarīgākajiem praktiskajiem jautājumiem ir tāds, vai biznesa organizācijas spēj stimulēt inovācijas savā vidē, tā vietā, lai par to vienkārši runātu. Viens no avotiem, kur gūt šādu informāciju, ir kreativitātes psiholoģiskās studijas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”