Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Gundega Kozlova

Gundega Kozlova, Mag.Psych.,Mag.Paed.; psihodrāmas, sociometrijas un grupu psihoterapijas līdere, RPIVA lektore

Autora raksti


Gundega Kozlova, Mag.Psych.,Mag.Paed.; psihodrāmas, sociometrijas un grupu psihoterapijas līdere, RPIVA lektore
Organizāciju psiholoģija01.02.2011.

Veiksmīga biznesa atgriezeniskā saite

Klientu apmierinātība ir veiksmīgi organizēta biznesa atgriezeniskā saite. Starp piedāvātāju un patērētāju veidojas savdabīga komunikācija, kurā visi posmi nemaz nav tik viegli atpazīstami. Tādejādi uzņēmējam rodas priekšstats par biznesa procesa galaprodukta kvalitāti klienta vērtējumā. Tomēr rodas jautājums, vai klienta apmierinātība ir būtisks pakalpojuma kvalitātes kritērijs? Nereti sabiedrībā atšķirīgi jēdzieni saplūst viens otrā, tādējādi transformējot savu sākotnējo būtību. Lai gan kvalitātes topā pārliecinoši uzvar nopelnītais naudas daudzums, ne mazāk svarīga ir klientu vēlme un gatavība tērēt naudu ilgtermiņā atkal un atkal. Iespējams, ka otrais ir daudz nopietnāks konkurents pirmajam, nekā pirmajā mirklī šķiet.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”