Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Aivars Helde

Aivars Helde, Rīgas Starptautiskās ekonomikas un biznesa attīstības augstskolas lektors

Autora raksti


Aivars Helde, Rīgas Starptautiskās ekonomikas un biznesa attīstības augstskolas lektors
Mārketings01.10.2010.

Vajadzības un motīvi reklāmā

Reklāmas komunikācijas pamtā ir efektivitāte, ko mēra pēc saņēmēja attieksmes vai uzvedības izmaiņas, kas saskaņojas ar reklāmdevēja vēlmēm un centieniem. Tādejādi, reklāmas uztveres procesu izzināšana ieņem centrālo vietu reklāmas teorijā.

Aivars Helde, Rīgas Starptautiskās ekonomikas un biznesa attīstības augstskolas(RSEBAA) lektors
Mārketings01.08.2010.

Reklāmas koncepcijas un psiholoģiskā iedarbība

XX gadsimta sākumā psihologi sāka pievērst īpašu uzmanību reklāmai, veicot neskaitāmus praktiskas dabas pētījumus, kuru pamatmērķis bija rast risinājumu psiholoģiskajai iedarbībai uz cilvēka gribu pirkuma izdarīšanas brīdī. Kā panākt, lai cilvēkā rastos vajadzība pēc reklamējamā produkta?

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”