Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Aleksandrs Fridmans

Aleksandrs Fridmans, konsultāciju kompānijas Amadeus Group pārvaldošais partneris, Educatio vieslektors

Autora raksti


Aleksandrs Fridmans, konsultāciju kompānijas Amadeus Group pārvaldošais partneris, Educatio vieslektors
Personālvadība01.10.2009.

Kāpēc vadītāji nevada?

Tautas novērojums: ja jūsu boss optimistiski paziņo par to, ka viņam radusies perspektīva ideja, tad ļoti iespējams, ka jums būs jādara apnicīgs un bezjēdzīgs darbs

Aleksandrs Fridmans - Konsultāciju kompānijas Amadeus Group pārvaldošais partneris, Educatio vieslektors
Personālvadība01.04.2009.

Efektīva padoto vadīšana: kas traucē vadītājiem?

Lai arī cik tas dīvaini jums neizklausītos, taču nepavisam nav svarīgi, vai strādājat jūs pats, bet ja jā – tad cik. Jautājums ir par to, vai sasniegti nepieciešamie rezultāti un cik izmaksāja process.

Aleksandrs Fridmans biznesa stratēģiskās attīstības konsultants, konsultāciju kompānijas Amadeus Group pārvaldošais partneris,
Personālvadība01.10.2008.

Pārdošana: kā nodrošināt augstus rezultātus?

Pirmais un pats galvenais jautājums, kas jums sev jāuzdod, pirms sākat meklēt pārdošanas efektivitātes palielināšanas “instrumentus”, skan šādi: “Kā vairāk trūkst maniem darbiniekiem: centības vai pārdomātas darbības?”

Aleksandrs Fridmans biznesa stratēģiskās attīstības konsultants, konsultāciju kompānijas “Amadeus Group” pārvaldošais partneris
Mārketings01.04.2008.

Brends – enkurs pircējam

Uzņēmumam ir jāparūpējas par to, lai pircējs tā ražotos produktus atpazīst, novērtē, domā par tiem pozitīvi un saglabā tiem uzticību. Lai atrisinātu šo biznesa pamata uzdevumu, eksistē instruments, kura pareiza pielietošana garantē lielisku rezultātu. Šis instruments ir „branding” (angļ.) – kompleksa brenda izstrādes, radīšanas un ieviešanas tirgū un attīstīšanas tehnoloģija. Diemžēl lielākās problēmas meklējams apstāklī, ka to pareizi pielietot spēj ne visi, kas apgalvo, ka orientējas šajos jautājumos.

Aleksandrs Fridmans biznesa stratēģiskās attīstības konsultants, konsultāciju kompānijas “Amadeus Group” pārvaldošais partneris
Mārketings01.02.2008.

Karā kā jau karā?

Bizness – tas ir karš. Pircēji – teritorija, kas ir jāiekaro. Konkurenti – pretinieki, kas ir jāuzveic. Lai uzvarētu karā, ir nepieciešama stratēģija. Tieši šis dokuments apraksta kara mērķus, iespējamo pretinieku resursus un kaujas operāciju prioritārās metodes. Visiem klientu naudas nepietiks!

Aleksandrs Fridmans biznesa stratēģiskās attīstības konsultants, konsultāciju kompānijas «Amadeus Group» pārvaldošais partneris,
Vadība01.10.2007.

Attiecību kultūra organizācijā

“Priekšnieks – tas ir amats. Vadītājs – cilvēks, kurš prot vadīt padotos un ar šo zināšanu palīdzību sasniedz viņam interesējošos mērķus” Tautas gudrība

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”