Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Grāmatu apskats

Nr.41/novembris-decembris 2014

Inga Radžabova

Kāds esi tu pats un kāda ir tavas darbības stratēģija?

Cik pieneņu pūku ir gaisā, cik rasas pilienu ir zālē, cik lietus lāšu ir negaisa mākonī, cik ozolzīļu ir ozolu birzī, tik ideju ir cilvēku prātos. Un tikpat daudz ir veidu šo ideju īstenošanai. To, kādas idejas tiek īstenotas un kā tas tiek darīts, nosaka vadītāja darbības plāns jeb stratēģija. Ja stratēģija izvēlēta pareizi, idejas realizācija ir veiksmīga. Par stratēģiju vai rīcības pamatprincipiem var runāt ne tikai biznesā, bet arī vadītāja saskarsmē ar apkārtējiem un viņa pasaules uztverē, jo arī tā ietekmē darba rezultātu – izvirzīto mērķu sasniegšanu. Tas, vai konkrētā vadītāja darba rezultāts būs kā kukainis, kas nodzīvo tikai vienu dienu, kā akmens, ko laika zobs nespēj sagrauzt gadu simtiem, vai kā zvaigzne, kas mirdz miljoniem gadu, ir atkarīgs no tā, kas ir viņš pats un kāda ir viņa darbības stratēģija.

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”