Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Darba organizācija

Nr.40/jūlijs-augusts 2014

Ar SIA Next Level līdzīpašnieku un spēļu satura ģenerētāju Andreju Kļaviņu sarunājās Ieva Zēģele

Sociālās spēles kā bizness un izziņas instruments

Datorspēļu bizness mūsdienās apgrozījuma ziņā ir pārspējis gan mūzikas industriju, gan filmu industriju. Arī mazajā Latvijā ir uzņēmumi, kuri šeit ir labi nopelnījuši ar sociālo tīklu spēlēm un pašlaik cenšas lauzties starptautiskajā tirgū. Taču datorspēle nav tikai izklaides, laika nosišanas vai atkarības veids. Spēle var būt arī ļoti noderīgs mācību, izziņas un izglītošanas instruments. Par to stāsta SIA Next Level līdzīpašnieks un spēļu satura ģenerētājs Andrejs Kļaviņš.

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”