Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Interesanti

Nr.39/februāris-marts 2014

Līga Kudiņa, komunikāciju zinātņu bakalaurs

Mūžīgais naudas samsaras rats

Nauda – tā ir tēma, kas neatstāj vienaldzīgu nevienu. Nauda patīk visiem. Tai pašā laikā ikviens apzinās naudas vareno enerģētiku, kas, iespējams, dažkārt nes līdzi arī negatīvas sajūtas. Sadzīves kontekstā nauda ir ekvivalents, pret kuru var apmainīt jebkuru nepieciešamo preci vai pakalpojumu. Tā ir starpposms starp ražotāju un patērētāju. Savas dzīves lielāko daļu ikviens no mums pavada, dzenoties pēc lielāka komforta un ērtībām, bet tas pamatā sasniedzams, daudz strādājot. Naudas dēļ cilvēki izdara daudz negatīva – melo, nodod un pat nogalina.

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”