Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Grāmatu apraksts

Nr.38/novembris-decembris 2013

Inga Balode

Kas ieskandina uzticības trauksmes zvanu jūsu klientu smadzenēs?

To, ka ikvienā biznesā ir nepieciešami pētījumi par klientu paradumiem un vajadzībām, neviens neapstrīd. Netiek apšaubīts arī apgalvojums, ka ikvienam, kurš citiem grib pārdot savas preces vai pakalpojumus, pašam der iejusties pircēja ādā. Arī tas, ka klients šodien vēlas individuālu pieeju un nevēlas tikt uztverts kā pētījumu rezultātā štancēts vidēji statistiskais klients, vairs nav nekāds jaunums.

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”