Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Mārketings

Nr.38/novembris-decembris 2013

Tamāra Radionova, biznesa konsultante

Degustācija kā paņēmiens preces virzīšanai tirgū paslēpušās problēmas un eleganti risinājumi

Degustācija veikalā. Varētu likties - vai var būt vēl vienkāršāks un labāks veids, kā parādīt pircējiem savu preci, kuras labā garša jau runā pati par sevi? Izrādās, ka viss nav tik vienkārši. Bet arī sarežģīti ne. Degustāciju var sabojāt pavisam vienkāršas lietas. Tomēr pietiek ar dažiem tikpat vienkāršiem paņēmieniem, lai degustāciju paceltu jaunā līmenī.

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”