Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Organizāciju psiholoģija

Nr.37/septembris-oktobris 2013

Kristiāna Lapiņa, medicīnas zinātņu bakalaurs, pedagoģijas zinātņu maģistrs

Kaķis garāžā. Motivācija

Lai kā mums negribētos to atzīt, pēc garām diskusijām, kas attiecas uz motivāciju, un pēc psihologu, sociologu un citu nozaru darboņu teorētiskām kaujām secinājums ir viens - nav vienas universālas motivācijas teorijas. Drīzāk mēs varam runāt par to, kā motivēt katru indivīdu vai arī par to, kā ietekmēt cilvēkus iespējami dažādākos veidos. Ja gribat definēt, kas tad īsti ir motivācija, tad tas ir motīvu kopums, kurš katram indivīdam ir atšķirīgs. Tāpat kā mūsu dažādību atspoguļo dažādas lietas, kuras mums pieder, tā arī motivācija ir dažāda.

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”