Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

ORGANIZĀCIJU PSIHOLOĢIJA

Nr.36/jūlijs-augusts 2013

Kristiāna Lapiņa, medicīnas zinātņu bakalaurs, pedagoģijas zinātņu maģistrs

Mijiedarbība ar varbūtējo klientu

Pārdevēja un pircēja attiecību pētīšana ir viens no svarīgākajiem aspektiem pārdošanas procesā. Ja jūs vēlaties kaut ko sekmīgi pārdot, jums jāzina, kā uzvedas jūsu potenciālais pircējs un kāpēc tas tā ir. Pieņēmumi, ka visi cilvēki ir līdzīgi un ka var viegli paredzēt, ko un kāpēc viņi dara, ir pilnīgi aplami.

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”