Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

MERČENDAIZINGS

Nr.36/jūlijs-augusts 2013

Ar mazumtirdzniecības ekspertu un konsaltinga kompānijas RetailBaltic īpašnieku Zulfukaru Tosunu sarunājās Inese Lozjuka

Merčendaizings – ceļojums pēc iespaidiem

Mazumtirdzniecības eksperts Zulfukars Tosuns (Zulfukar Tosun) jau vairāk nekā 15 gadus nodarbojas ar efektīva merčendaizinga izpēti. Viņa konsultējamo uzņēmumu sarakstā ir McDonald’s, Galeria Kaufhof, Gerry Weber un daudzi citi. Strādājot par franču uzņēmuma Groupe Etam nodaļas direktoru, viņam trīs gadu laikā izdevās atvērt vairāk nekā 50 jaunus veikalus. Nu jau vairākus gadus Zulfukars Tosuns dzīvo un strādā Latvijā, kur ieradās kā uzņēmuma Peek & Cloppenburg mazumtirdzniecības attīstības vadītājs. 2012. gadā Zulfukars Tosuns tika atzīts par labāko konsultantu mazumtirdzniecības jomā Baltijas valstīs. Šajā intervijā viņš Biznesa Psiholoģijai atklāja savu redzējumu par efektīvu merčendaizingu un veiksmīgu veikala darbību.

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”