Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

MERČENDAIZINGS

Nr.36/jūlijs-augusts 2013

Ekonomists, ilggadējs tirdzniecības darbinieks Normunds Lācis

Merčendaizings, jeb pārdošanas apjomu palielināšana

Merčendaizings ļauj ietekmēt pircēju uzvedību, emocijas un domāšanu. Var pat teikt, ka tā ir pircēja uzvedības programmēšana. Merčendaizings nosaka to, kā pircējs virzīsies pa veikalu, ko ievēros, ko redzēs, ko dzirdēs un ko ieliks savā pirkumu groziņā. Un ir milzum daudz veidu, kā panākt, lai pircējs nopirktu pēc iespējas vairāk.

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”