Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

MERČENDAIZINGS

Nr.36/jūlijs-augusts 2013

Egons Šaraks, SIA Demarsch vadītājs un biznesa treneris

Ko darīt reflekss, jeb merčendaizinga principi tirdzniecības zāles plānošanā

„Nepieciešams pamodināt jūsu iztēli. Ja tas izdosies – pārējais ir sīkumi. Un galveno lomu tajā vienmēr spēlē merčendaizinga speciālists.”
Joe Cotugno, universālveikala Bloomingdale’s kreatīvais direktors

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”