Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

GRĀMATU APSKATS

Nr.36/jūlijs-augusts 2013

Inga Balode

Kādi klienti pērk jūsu pakalpojumus - sajūsmināti vai nokaitināti?

Kāda reklāmas aģentūra, kas atrodas greznā birojā, savus klientus sagaidījusi nekoptās telpās, kurās uzturējušies nelaipni darbinieki. Pēc tam, kad apmulsušie un nokaitinātie viesi aptuveni pusstundu bija pavadījuši šādā gaisotnē, čerkstošajā skaļrunī atskanējusi balss, kas aicināja viesus uz citu telpu. Telpā, kas bija skaisti iekārtota, aģentūras pārstāvis laipni sasveicinājies ar viesiem - saviem klientiem un paskaidrojis, ka iepriekš viņiem bijusi iespēja pašiem uz savas ādas izjust, kā jūtas viņu klienti. Šāda reklāmas aģentūras darbinieku rīcība ļāvusi tās klientiem labāk apzināties nepieciešamību mainīt savu attieksmi pret saviem klientiem un veikt uzlabojumus viņu apkalpošanā.

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”