Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

BIZNESA DIŽGARS

Nr.36/jūlijs-augusts 2013

Ilgvars Zihmanis, ekonomikas zinātņu maģistrs

Auksta tērauda imidžs. Linns Tompsons un Cold Steel

Viņš ir apaļīgs, maza auguma un izskatās drusku pārbarots. Taču tiem, kuri tumšā pavārtē iedomāsies viņam palūgt uzsmēķēt, tas var bēdīgi beigties. Viņš ir Linns Tompsons, amerikāņu firmas Cold Steel, Inc. īpašnieks, kura ražo nažus, cirvjus, zobenus un tamlīdzīga rakstura preces. Viņš ir pats savas firmas reklāmas tēls un apzināti piekopj visai tiešu, nepārprotamu un reālistisku preču demonstrēšanas veidu. Viņš var vai nu patikt, vai arī nepatikt, taču nevienu neatstāj vienaldzīgu un izrādījies itin veiksmīgs…

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”