Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Stils

Nr.35/maijs-jūnijs 2013

Ar optikas studijas Lonija īpašnieci un optikas stila konsultanti Loniju Kossoviču sarunājās Līga Šaplaka

Mūsu acu ietērps - brilles

„Cilvēka seja daudz ko pasaka pati par sevi. Taču brilles ir mūsu acu ietērps. Tā ir cilvēka saskarsme ar pasauli un otru cilvēku. Ikdienā cilvēki parasti pērk brūnas un melnas brilles. Tomēr, ja mēs piedāvātu tikai tādas, tas mums pašiem nebūtu interesanti. Mūsu uzdevums ir arī izglītot pircēju un parādīt, kādi pasaules dizaineru darinājumi mums ir pieejami.” Tā par brillēm saka optikas studijas Lonija īpašniece Lonija Kossoviča. Viņas ģimenes uzsāktais nelielais bizness desmit gadu laikā izaudzis par lielāko optikas salonu tīklu Latvijā, tai pašā laikā saglabājot individuālu pieeju katram pircējam.

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”