Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Uzņēmēja rokasgrāmata

Nr.35/maijs-jūnijs 2013

Ar Stokholmas Ekonomikas augstskolas Rīgā pasniedzēju Dmitriju Juskovecu sarunājās Inese Lozjuka

Darījumu pārrunu šaha galdiņš

Ja paredzēta darījuma tikšanās, tad, gatavojoties tai, jūs varat rūpīgi izpētīt darījumu pārrunu vadīšanas komunikācijas un tehnikas modeļus. Tomēr tas viss, pēc Stokholmas Ekonomikas augstskolas Rīgā pasniedzēja Dmitrija Juskoveca domām, ir tikai virsbūve virs fundamentālām iemaņām, kas bez šiem pamatiem nav spējīga efektīvi darboties. Biznesa Psiholoģija pabija Dmitrija lekcijā, kur radās iespēja iztaujāt viņu par to, kas tad ir biznesa pārrunu pamatā, un kā ir jāuzvedas darījuma sarunu laikā, lai šī tikšanās nebūtu pēdējā.

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”