Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Stils

Nr.34/marts-aprīlis 2013

Ar Vladimiru Kuļikovu, pulksteņu un juvelierizstrādājumu salonu tīkla Laiks īpašnieku sarunājās Līga Šaplaka

Automašīna uz jūsu rokas

Kad tirgū parādījās mobilie telefoni, tie kļuva par nopietniem konkurentiem pulksteņiem, kuriem bija tikai viena funkcija – rādīt pareizu laiku. Neskatoties uz mobilo telefonu vērienīgo izplatību un nepārtraukto modernizāciju, pulksteņu bizness saviem īpašniekiem vēl arvien nes peļņu. Kā pulksteņiem izdodas palikt konkurētspējīgiem, neskatoties uz savas primārās funkcijas zaudēšanu? Par savu pulksteņu šodienas nozīmes redzējumu stāsta juvelierizstrādājumu un pulksteņu salonu Laiks īpašnieks Vladimirs Kuļikovs.

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”