Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Biznesa dižgari

Nr.33/janvāris-februāris 2013

Ilgvars Zihmanis, ekonomikas zinātņu maģistrs

L’Oréal. Kosmētikas simt gadi

L’Oréal, Paris… Matu krāsas, lūpu krāsas, krēmi, smaržas, kosmētika un citas skaistumkopšanas lietiņas, kas nav svešas nevienai dāmai no deviņu līdz deviņdesmit gadu vecumam. Kungi par to lielākoties tik pavīpsnā – ej nu saproti tos sieviešus, kas šādu mantiņu dēļ jūk vai prātā. Vienīgi… Ja vien kāds kungs nevēlas mazgāt matus ar skaidiņās sarīvētām ziepēm, tad lai saka paldies L’Oréal, kas 30. gados pirmoreiz palaida tirgū šampūnu tā pašreizējā izskatā. Otrkārt, L’Oréal Group ir pasaulē lielākā kosmētikas firma un viens no lielākajiem uzņēmumiem Francijā, kura ieņēmumi 2010. gadā bija gandrīz 20 miljardi eiro, bet peļņa – vairāk nekā 3 miljardi eiro. Cienījami?

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”