Arhīvs

Nr. 41

novembris-decembris 2014

Nr. 40

jūlijs-augusts 2014

Nr. 39

februāris-marts 2014

Nr. 38

novembris-decembris 2013

Nr. 37

septembris-oktobris 2013

Nr. 36

jūlijs-augusts 2013

Sabiedriskās attiecības

Nr.30/jūlijs-augusts 2011

Ar sabiedrisko attiecību konsultantu, Vācijas vadības un Komunikāciju akadēmijas (AFK) vadītāju un galveno treneri Klausu Januševski (Januschewski) sarunājās Žanete Tauriņa

Krīzes menedžments – vai par to jādomā, ja nekas vēl nav noticis?

Gandrīz vai klasiska kļūda krīzes situācijā ir uzskatīt medijus vai žurnālistus par problēmu izraisītājiem. Mediji nerada problēmas, tikai ziņo par tām. Kā jārīkojas krīzes situācijā sabiedrisko attiecību darbiniekam? Kādas ziņas nodot sabiedrībai un kādas noklusēt? Vai neprofesionāla rīcība var pazudināt uzņēmumu? Kuriem uzņēmuma darbiniekiem krīzes situācijā ir jākomunicē ar medijiem?

Lasīt žurnālu

Lai varētu izlasīt šo rakstu ir nepieciešams reģistrēties. Pirmajiem 100 reģistrētajiem lietotājiem žurnālu arhīvs pieejams bez maksas.

 

Žurnāla "Biznesa Psiholoģija" izdevējs: SIA “Business Psychology”, Reģ. Nr. 40103579279, Tālrunis: +371 29119520
www.biznesapsihologija.lv © SIA “Business Psychology”